2 augusti 2010

Valetine´s day!

Hah, trodde inte mitt förra inlägg publicerades för jag glömde skiva en rubrik, men det låg ju uppe såg jag nu, sweet!

Har legat i soffan har haft det riktigt gosigt. Kollade på Valentine´s day och den var bra måste jag säga. Slinker in lite roliga kommentarer helt oväntat, den är sevärd! :)

Nu ska jag datanörda mig sen det bästa av allt. Lägga mig i sängen, glo på tv eller försöka sova, jag vet inte än men jag behöver inte känna någon panik att somna, jag kan sova hur länge jag vill imorgon, så jäkla skönt! Kanske kan lugna min andning lite, inte för att jag tror det men värt ett försök! Dom senaste två nätterna har mamma legat och kliat mig på ryggen för att jag ska kunna slappna av och med den hjälpen är det inte så svårt. Någon som är villig och ställa upp att klia mig på ryggen ikväll?! bara hojta till ;)

Inga kommentarer: