31 augusti 2010

GOD NATT!

Jag säger god natt nu! Klockan ringer 04.40 imorgon. Jag kommer komma upp det vet jag, även om jag kommer vara trött. Men jag tycker seriöst inte det är okej att gå upp sådär tidigt, inte okej alltså!

Nu har jag införskaffat mig mitt allra först gymkort någonstin! Nu jäklar ska det hända grejer med denna kropp! Är taggad till tusen!!! Åkte förbi Stadium också och köpte lite snygga träningskläder! Kör första passet redan imorgon förhoppningsvis. Dock kommer jag bara köra ben då för jag har ont i ryggen och har haft ont i min högra axel/skulderbladet och idag lyckades jag sträcka mig precis där. Har haft asont hela dagen! :( Otränad till tusen, men det ska det fan bli ändringar på! Ulrika har sagt att hon ska släpa mig i Näsan om jag någon gång inte är peppad till träningen, det känns bra!!

Nej, en cigg på det här sen sängen. Om åtta timmar är jag på jobbet och inventerar, wihooo!

Inga kommentarer: