17 augusti 2010

tiiisdag!

Det har varit en lång dag idag! Klockan ringde 6.00 imorse och fy helvete vad trött jag var. När jag kom till jobbet visste jag inte vad jag skulle göra. Tänkte på hur fan jag skulle klara av denna dag, även om det bara var sex timmar, var äckligt trött! Men jag klarade av dagen fin fint!

Åkte ner på stan efter jobbet och mötte upp Ulrika. Vi lunchade eller hon gjorde jag drack vatten, jag var inte hungrig. Sen gick vi runt och kollade lite på stan! Dock kunde jag inte koncentrera mig pga dåliga nyheter jag fick.

Nu ikväll har jag bara degat hemma och äitit. Efer maten slockna jag som ett utblåst ljus i soffan och sov ca 40 minuter, lovely! Sen kollade jag på Allsång på skansen, det lär har varit det sämsta på länge! Snart kommer Mathilda och Petra hit och vi ska spela Gin Rummy, hundra år sen känns det som! Vi får se hur det går. :)

Farfar, jag tänker på dig hela tiden. Snälla var stark!
Jag saknar dig, vill bara krama om dig!
Jag älskar dig <3

Inga kommentarer: