5 augusti 2010

Tuna Park

Idag mår jag mycket bättre, sköönt! Andningen har faktiskt blivit mycket bättre, hoppas det förblir så. Blir lite jobbigt ibland oftast på kvällarna men det kan jag ta! Var ju sjukanmäld idag också för dom ville ha svar redan igår, hade nog egentligen orkat med att jobba idag men får se dom som en ledig dag istället!

Runt kl 14 var mamma rastlös och undrade om vi skulle hitta på nåt. Det slutade med att vi åkte till Tuna Park en liten stund :) Nu är jag något fattigare, 1500 närmare bestämt. Men jag är mycket nöjd med mina inköp; två böcker, två leggins (ett par lack), nagellack, två baslinnen (dom jag har är så slitna) och sen köpte jag underkläder för 500 spänn! Men nu har jag sjukt snygga underkläder, köpte två set, matchade bh+trosa det är så jäkla snyggt!

Nu när jag ändå är igång ska jag ta och rensa min nattduksbordslåda och garderoben. I alla fall nattduksbordslådan! Lite musik så ska det nog gå vägen! :)

Inga kommentarer: