16 augusti 2010

Monday morning!

Hellooo!

Fick ju som sagt hoppa in och jobba tre timmar idag. Kändes lite konstigt när jag gick hem, kändes som jag nyss gick till jobbet liksom! Och fick ett pass imorgon också 7.45 - 13.30! Jag kommer vara halv död då, har ju sovit halva dagen idag så vi får väl se när jag somnar, klockan ringer strax efter kl 6, buuuh!

Imorgon efter jobbet ska jag åka ner på stan och luncha med Ulrika! Blev inte av idag pga jobb osv. Så då tar vi en efterlängtad lunch på cofféehouse by george! Hon var sjukt taggad ;)

Något jag är taggad till och längtar till är Ooonsdag! Kommer inte kunna slappna av förrens det är onsdag heller. Men det kommer bli nice, det är allt jag kan säga! :)

Nu ska jag sitta här en stund till sen måste jag försöka sova. Sov så gott allesammans!

Inga kommentarer: