21 augusti 2010

mmmusik!

Nu funkar min dator som den ska, nu får jag bara hoppas att den håller sig så!
Snälla Macke var precis här också och installera ett program på min dator så jag kan rippa musik från spotify, sweet! Så när jag slutar jobbet ikväll ska jag sitta och pilla på det och göra lite bra skivor och även fylla mobilen med lite nytt!

Som sagt, ska jobba idag. Hade bett om ledigt för jag inte kände mig så stabil men det funkade inte. Sa i och för sig att krisar det sig så får jag ställa upp och det gjorde det såklart. Men det är bara bita ihop dessa få timmar. 17-21.30, blir alldeles lagom tror jag. Sen imorgon jobbar jag 18-22! Det är bra för jag har inte jobbat så himla mycket i Augusti och så är det dubbelt betalt på helgerna. (Y) Sen får jag ta alla pass som erbjuds för sen vill jag kunna ta ledigt när jag ska åka till Skåne för farfars begravning! <3

Inga kommentarer: