29 augusti 2010

helgen

Jag är så himla seg idag, vart är all min energi? Dock njuter jag av denna dag faktiskt. Ingenting jag verkligen måste göra, jag bara njuter av att inte göra någonting!

I fredags var jag som sagt på stan med Ulrika en snabbis innan hon dissade mig för Kim ;) Sen drog jag hem till Karro som flyttat till stan, bjöd henne på Grekiska, min inflyttningspresent till henne, haha! Och efter det var det jobb på skyen 20-02.

Igår drog jag ner på marknaden med mamma och brorsan. Gick runt och tittade i alla stånd och sen köpte jag och mamma oss en varsin langos, så sjukt gott! Nu vart jag sugen på en bara för det. Sen vann vi 2kg choklad på chokladhjulet också! ;D Efter marknaden var det bara att dra till Ica och jobba 16-21.15!

Idag drog jag och brorsan ner på marknaden jättesnabbt. Köpte en varsin våffla och brorsan skulle byta en grej, sen åkte vi hem! Väl hemma sov jag 1 timme och det var sjuuukt skönt! Åkte med mamma och brorsan till Hälla efter det! Köpte bröllopspresent till brorsans kompis som ska gifta sig nästa helg. Köpte även kläder till både bröllopet och farfars begravning. Det kläder min bror köpt i helgen, det är typ en årkonsumtion för honom ;) men så stilig han kommer vara! Vi passade på att handla en massa på Maxi också!

Nu sitter jag här och tänker, shit vilket långt inlägg, hah! Ikväll blir det mys i soffan och någon engelsk wallander. Får se om den är nå bra! Sen sova så jag kommer upp i tid imorgon. Måste vända lite på dygnet så jag klarar av att gå upp 04.45 på onsdag!!!!

Inga kommentarer: