14 augusti 2010

I´m back!

Dags att skriva nu kanske? Var ju ett par dagar sen men jag får skylla på att jag har varit ledig, haft ett liv och jobbat, okej?! Hoppas jag är förlåten ;) Har fått klagomål från bla macke, som tror bloggen är på väg att dö, men nej.. det ska den inte!

I torsdags vart det utgång, det var helt OK och jag fick trevligt sällskap sen! :) Igår så skulle vi dra ut men ingen var så taggad till det så vi byggde upp andra planer men allting sket sig. Slutade med att jag och Ulrika åkte hem till Alexs där Ulrikas boyfriend var. Kom hem i lagom tid och sen var det bara gå och sova för att orka jobba idag.

Idag har jag jobbat 12 - 21.30. Känns som jag är den enda som sitter hemma just nu, haha! Men jag var på äckligt stört humör imorse att jag nästan var rädd för mig själv! Och sen har det varit en lång dag på jobbet så alkohol lockar inte mig det minsta idag. Jag sitter här framför datorn och trycker i mig Gott & Blandat Salt och marabou helnöt!

Väntar lite på att en full Ulrika ska höra av sig, hon ville tydligen ses och snacka, det var viktigt också! Hon behövde en riktig pratstund, så det är väl ungefär mina plander för stunden.

Imorgon blir det jobb igen fast bara några timmar 17 - 21, ganska skönt! Får ju betalt för åtta så inte ska jag klaga! Macke, är du nöjd nu?! nu har du fått nåt att läsa ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jätte nöjd!