10 augusti 2010

tiiiisdag!

Idag kallar jag mig trött tjej.com istället. Uh, vad jag bara vill lägga mig och sova.
Har ju vaknat hela jäkla natten så har väl totalt sovit två timmar under natten sen jobbat. Gjorde ett försöka men fick bara sova 20 minuter sen kom Ulrika och väckte mig! :(

När jag har samlat lite energi så ska jag ställa mig och laga mat. Varför sa jag det imorse för?! Ska slänga ihop pasta carbonara, det var ett tag sen och vart sjukt sugen på det för någon dag sen. Imorgon kan jag i alla fall sova ut, jobbar bara 16.30 - 21 och sen är jag ledig torsdag & fredag! :)

Vet inte om jag börjar få urinvägsinfektion, jag hoppas verkligen inte det. För det första orkar jag inte vara sjuk, speciellt inte med urinvägsinfektion. Och sen vill jag kunna parta på mina lediga dagar och med antibiotika går inte det! Håll en tumme för mig!

Inga kommentarer: