26 augusti 2010

money..

Idag mår jag bättre än igår, fast idag får jag stå ut med en jävla mensvärk istället! Ont i magen och huvudvärk, huvudet är fan värst! Men ett par alvedon gör nog susen :)

Jobb står på dagens schema, som vanligt ungefär! 15-21.30! Så ska äta lite mat sen måste jag åka för måste se om Therese är där, har lite viktiga papper åt henne.

Imorgon ska jag åka ner på stan. Ska gå till äckliga jävla swedbank som aldrig vill ge mig ett Visakort. Gör dom inte det imorgon så byter jag bank, så är det bara. Tänkte även klippa luggen men kan nog sluta med att det blir hela håret, är ganska så trött på det nu, det visar sig i alla fall. Sen måste jag fylla på med lite nytt smink, det börjar ta slut!

Och imorgon öppnar SkyBar igen! Så jobbar där imorgon kväll såklart! 20-02, vi bjuder på snittar från kl 16! Hoppas på en bra kväll och att ni tittar in såklart!

Inga kommentarer: