15 augusti 2010

Jobbaaa!

Idag började jag dagen med en riktig sovmorgon, var så förbannat trött! När jag vaknat till hoppade jag in i duschen och fixade mig och sen drog jag till Ulrika som bjöd på mat, fisk i äggsås och kokt potatis, mums! Den kvinnan vet hur man lagar mat!

Sen var hon jättesnäll och skjutsade mig till jobbet. Och på jobbet har jag haft och göra. Vafan, varför ska alla människor hanlda idag för, det är mitt i månaden, ni ska inte ha några pengar, haha! Tiden gick riktigt fort i alla fall så det var skönt!

När jag kom hem åt jag lite ost & skinkpaj, riktigt gott som vanligt! Och nu sitter jag och äter lite mjuk pepparkaka, vart så galet sugen på det. Jag tycker Macke sa en riktigt bra grej härom dagen "man blir inte tjock utav det man äter på helgerna" så jag kör på det. Nyttigt i veckorna och onyttigt på helgerna! :)

Nu ska jag leta fram något bra att titta på. Alla verkar bara ha gått och lagt sig för att dom jobbar imorgon osv. En annan som verkar vara ledig kan vara vaken ett tag till. Har inte fått nåt schema för denna vecka så nu vet jag absolut ingenting. Får väl höra av mig till chefen och se vad hon säger. Även om jag är ledig, tycker jag faktiskt att hon kan säga det. Kan ju inte slappna av ordentligt!

Inga kommentarer: