24 augusti 2010

S-U-C-K!

Åt helvete med denna dag säger jag bara. Har varit vaken sen kl 6 och inte sovit mer än 3½ timme inatt, kattfan väckte mig 20 minuter innan klockan skulle ringa, underbart!!! Det har varit fullt ös på jobbet och det har tagit på mitt humör ordentligt. Tjuriga kunder som gnäller på köer, klagar på det ena efter det andra. Där ska man sitta och vara så jäkla trevlig och ta så mycket skit fast man egentligen bara vill be dom dra åt skogen! Tror ni inte att vi gör så gott vi kan? Hade gärna öppnat en till kassa osv om det bara fanns personal till det. Trodde seriöst jag skulle börja gråta idag när jag satt i kassan för allting, precis allting gick helt åt helvete!

Brorsan kommer och hämtar mig från jobbet för han slutade samtidigt som mig och han håller ju till bara rakt över gatan. Åkte hem till Ulrika för hon skulle ju sluta 12.30-13 ungefär. Brorsan åker hem och tror ni att Ulrika är hemma eller?! Självklart inte! min underbara dag bara fortsätter. Det visar sig att Ulrika har haft en nästan lika trevlig dag som jag har haft!

Nu är jag äntligen hemma. Och nu har jag också fått avreagerat mig lite! Nu ska jag dra täcket över huvudet och hoppas att jag kan vara på lite bättre humör när jag vaknar och att min otur har vänt!?!

Inga kommentarer: