6 augusti 2010

Framnäs och grillning!

Jag är trött :( Jag vill inte vara trött, jag är ledig nu ju, kan vara vaken hur länge jag vill så är man trött, det är så tråkigt, hah! Sen har jag huvudvärk också men tror det beror på tröttheten tyvärr.

Har i alla fall haft en bra dag. Jobbade först 7.45 - 14. Sen kom Ulrika och Macke och hämtade mig sen åkte vi ut till framnäs och la oss en liten stund, svettigt! När vi började bli hungriga åkte vi och handlade och åkte hem till mig och grillade så nu är jag sjukt mätt, fast jag åt för ett par timmar sen!

Dom lämnade mig för en liten stund sen för Ulrika ska upp och jobba imorgon, tråkigt nog! Så nu sitter jag är och funderar på vad jag ska göra. Låter väldigt lockande att lägga sig i sängen och slå på någonting som man kan somna till! hmm, det blir nog så!

Inga kommentarer: