30 augusti 2010

Cashewnötter!

Idag har jag varit duktig. Tog en powerwalk på ca 4 km idag! När jag hade kommit till Odensvi var jag nära på att ge upp för jag fick så äckligt ont i smalbenen (kan ha något med fel skor att göra eller nåt) Jag tänkte att hittar jag en bänk sätter jag mig och vilar lite. Men det fanns inte en enda bänk förrens jag var framme och glad var jag för det. Värken gick över och jag stannade inte en enda gång.

Gick till brorsans jobb, han slutade strax efter kl 14. Efter det åkte vi ner på stan och han fick en skinnjacka som han hade sett ut igår! :) Den var riktigt snygg! Sen åkte jag hem och jag frös som en galning, började ju regna lite när jag var ute. Så jag la mig i sängen när jag kom hem och råkade somna en liten stund. Men det var skönt under mitt varma täcke! :)

Nu sitter jag och är supersugen på cashewnötter i yoghurt!!! Men ska äta pasta carbonara om en stund och efter det kommer jag säkert inte vara lika sugen på det. Jag sitter och funderar på om jag orkar cykla till konsum i detta tråkiga väder för lite nötter. Det tåls att tänka på!

Inga kommentarer: