7 augusti 2010

När ingen annan ser!

Denna kväll blev inte alls som planerat! Jag var jätteseg när jag vaknade och var inte taggad till någonting, ville bara ligga hemma i mjukisar och läsa min superbraiga bok jag började på igår. Gick ner till moster som bjöd på lunch och när jag kom hem la jag mig i ett varmt bad för att försöka få lite energi. Det gick väl helt okej!

Ulrika kommer till mig strax efter kl 18. Vi väntar på att Fredrik och Hannah ska höra av sig för vi skulle laga mat och allt där till hemma hos kim. Runt 19.30 ringer Ulrika upp Kim och kollar hur läget är. Då har han precis pratat med Fredrik och då har dom redan ätit, surrrt! Då har vi suttit och väntat i över 1½ timme på att dom ska höra av sig! Så det blev Burger King för mig, Ulrika, Kim och Jalle istället. Sen tänkte vi dra och bowla, då ville inte Fredrik och Hannah det men vi drog ner i alla fall men då var klockan 21.20 och dom stängde 22, lyckat!

Det slutade med att vi hamnade hemma hos kim i hans soffa och kollade slutet på step up 2. Kom nyligen hem för stackars Ulrika ska upp och jobba imorgon. Jag själv ska njuta av ledigheten, vet inte när jag jobbar nästa gång, eller vet att jag jobbar nog i helgen men inte vilka tider. Så jag ska snart ta slänga på mig mjukis shortsen och lägga mig i sängen och läsa min bok och äta mitt naturgodis! Skönt slut på dagen! :)

Inga kommentarer: