6 augusti 2010

Morgontrött?!

Roligt att jag höll på att svimma i duschen imorse. Jag trodde bara jag var trött men efter några minuter började benen skaka så jag kände hur noll energi jag hade i hela kroppen. Fick skynda mig att duscha och sen fick jag sätta mig ner på badrumsgolvet och ta några djupa andetag. Sen gick jag till mitt rum och la mig på sängen i 10 minuter. Usch! Det känns fortfarande inte bra, känner mig svag i kroppen och illamående, inte direkt sugen på frukost som jag var innan. Det värsta är att jag ska cykla till jobbet, måste cykla om 20 minuter för att hinna. Helt ärligt vet jag inte om jag vågar?! Kanske ramlar ihop på cykeln men hur ska jag annars komma till jobbet?!

Näe, får hoppas att dagen på jobbet går bra i alla fall. Slutar kl 14, då ska jag hem och sova för att ha lite energi tills kvällen! Ha en bra dag!

Inga kommentarer: