3 augusti 2010

Stockholm!

Nu är jag hemma igen, det har varit en lång och mycket bra dag måste jag säga.

Haft en mycket bra dag i huvudstaden! Hittade dock inte så mycket men vad gör det egentligen? Hittade bara en tröja på Cubus och den butiken finns ju här hemma också. Men det var en utflykt för en dag och det var riktigt skönt! Även om jag dampa loss lite på alla människor ibland, hah!

Passade på att träffa Jocke också. Jises vilken karl, snyggare går fasen inte att hitta! Jag lämnade mamma och brorsan en stund så gick jag och Jocke och luncha och satt där och snackade i en timme, sen gick vi i lite butiker innan han tråkigt nog var tvungen att dra. Det var riktigt roligt att träffa honom, hoppas det inte dröjer för länge tills nästa gång! :)

När jag kom hem vid kl 19 åkte jag raka vägen till Ulrika för att prata av mig, allt som hänt under dagen! Sen åkte vi och köpte godis och mat och drog till Framnäs och satt oss och pratade massa strunt. Sen kom även Kim och Fredrik och gjorde oss sällskap.

Jag kan bara kortfattat säga att min dag har varit superbra! Dock har jag sjuuukt ont i mina vader, gått i fel skor hela dagen. Tur att jag inte går så mycket på jobbet, går som jag skitit på mig, haha! Inatt kommer jag somna med ett leende på läpparna! :)

Inga kommentarer: