2 augusti 2010

Grekiska

Nu är jag supermätt! Blev att vi köpte mat från Grekiska kolgrillsbaren, så jäkla gott! Deras tzatziki är ju galet god också! Och sen vart jag så sugen på äpplepaj men latheten har besökt mig så köpte en sån där färdig, med äpplen i ena påsen och smulpajen i den andra sen är det bara slänga ner i formen. Köpte ICA´s egna och den var faktiskt supergod, med äpple och kanel!

Jag gick inte upp förrens kvart i tre idag ungefär, gissa om det var skönt att bara ligga i sängen och njuta, längesen min säng var sådär underbart skönt! Åkte ut på Hälla en snabbis med mamma och moster Monica och det är väl det som har hänt idag ungefär.

Nu sitter jag här och har ont i huvudet, beror nog på mensen och att jag sovit lite för länge men jag står nog ut med det. Mamma och jag ska snart lägga oss i soffan och kolla på Up in the air och efter det lär jag väl nästan lägga mig, åker till Stockholm imorgon 9.53 :)

Inga kommentarer: