23 augusti 2010

Minigolf!

Jag blev lurad! Skulle precis hoppa in i duschen när telefonen ringde. Såg att det var ett skånenummer och kände för att svara, det kunde ju vara Barbro eller Stefan som ville något. (farfars fru och barn) Men näe, det var någon som ville ställa en jäkla massa frågor. Kom inte ihåg vad företaget hette. Men jag gick med på det för han lät riktigt trevlig den där karln. 43 minuter senare lägger vi på! Lite smådrygt!

Nu ska jag fixa iordning mig lite sen ska jag och Ulrika dra ut och spela minigolf på hälla! :) vet inte om någon mer följer med. Sen ska vi åka hem till henne och äta och kolla på en film. Kommer heller inte på namnet av filmen men det var tydligen någon man tjurar till, haha! Men det ska bli skönt att hitta på något i alla fall! :)

Inga kommentarer: