31 oktober 2010

Söndagsmys!

Nu var denna jobbvecka över, totalt 51 timmar blev det. Och igår var det kaos på både karlsson på taket och skybar. Men vi är bäst så vi klarade det såklart! ;) Nytt säljrekord gjorde vi på skybar också. Helt sjukt! Det var en störd kväll. Tänkte inte förklara här på vilket sätt. Den som undrar får fråga.

Idag är jag ledig och det är riktigt skönt! Åkte och handlade med mamma och brorsan. Släppte av mamma hemma och åkte till syster min och hämtade min kamera som hon lånat och så drog vi förbi Ikea jättesnabbt. Mamma har sagt ett tag nu att hon vill ha en svart duk och vita tallrikar. Så jag tänkte vara snäll att överraska henne med det!

Så ikväll blir det massa mys med familjen. Har dukat upp fint och ska äta köttfärsgratäng och så ska jag göra en efterrätt. Köpte den nya Marabou Vinter som jag tyckte var alldeles för sliskig. Så då kom jag på att då kan jag skära en massa frukter och sen riva vit choklad (som den är med smak av vanilj) och så in i ugnen till chokladen har smällt! :) Supergott!

Nya duken och tallrikarna.

Inga kommentarer: