17 oktober 2010

En påse skit..

ja, det är ungefär så jag mår just nu. Vaknade tio imorse och mådde inte så bra. Tog alvedon och gick och la mig igen, vaknade upp vid halv tre och mådde ännu sämre! Och jag som skulle jobba 17-22. Åkte till jobbet och det kändes tufft. Tack vare supersnälla Nathali fick jag gå hem kl 21 istället.

När jag kom hem åt jag lite mat sen har jag legat i soffan och bara slappat. När jag kom hem från jobbet fick jag även en liten present av mamma & brorsan, super mario bros till nintendo wii! Superglad blev jag! Kanske ska säga det också att jag råkade köpa mig ett nintendo wii igår, haha!

Igår hade jag en trevlig dag! Två av mina tre mostrar kom över och så familjen då. Vi åt god mat (typ en minigrill man har på bordet så lagar man maten samtidigt som man äter liksom, kommer tyvärr inte på namnet) men det var supertrevligt! Dock kände jag att förkylningen redan var påväg då men försökte ignorera den. Sen kom Marcus från E-tuna hit. Vi spelade lite Wii och kollade på film, också supertrevligt! Han sov kvar och åkte hem tidigt imorse. Hoppas jag inte har lyckats smittat ner honom nu.

Nu ska jag gå och ta en cigg och sen lägga mig och spela super mario bros. Hoppas det är roligt nu bara :)

Inga kommentarer: