28 oktober 2010

Paket

Finns det något roligare än att få paket? Tveksamt alltså! Gjorde en liten beställning på Ginatricot´s hemsida i tisdags och idag fick jag hem paketet, rakt i brevlådan också. Var en klänning/tunika och ett bälte. Och allting passade så det ska behållas. Då är det extra roligt när det passar!

Nu ska jag åka och köpa mat sen blir det jobb idag igen, 16-21. Fjärde arbetsdagen denna vecka. Och imorgon & på lördag jobbar jag på Sky Bar. Kanske något på ica också, det visar sig. Så det har varit allt annat än en lugn vecka. Men jag ville jobba mycket denna vecka, tjäna så mycket pengar som möjligt. För det man jobbar nu, kommer ju på lönen i November och då vill jag kunna köpa en massa julklappar! :)

Igår fick vi in Julmust på ICA, det börjar fan närma sig nu. Och jag känner bara att jag längtar massa till julen. Massa mys, advent, snö (som man bara klagar på för det är kallt osv) men det är mysigt ändå. Få baka lussekatter och knäck! Åh så mysigt! Men tiden går ju riktigt fort nu så snart är vi där.

Nej nu ska jag åka och köpa mat! Och sen till jobbet! ha en bra dag! :)

Inga kommentarer: