4 oktober 2010

Kanelbullens dag!

Fick hoppa in och jobba tre timmar idag för det var en som inte kunde, men jag tackar inte nej! Och pratade med chefen idag om att jag behöver få ihop si och så många timmar nu oktober & november för att få rätt till A-kassa sen och det skulle hon fixa. Det känns verkligen superbra! Det betyder mycket för mig!

Nu har jag lagt mig i sängen, skönt! Är inte trött och ska inte sova. Har lite kanelbullar bredvid mig och så tänkte jag kolla på lite webbtv. Finns massa program jag inte sett som man kan titta på nu är man inte har något bättre för sig :)

Imorgon ska jag på möte på mitt andra jobb, SkyBar! Sen tänkte jag nog besöka den nya gallerian Igor efter mötet. Och apropå det, blev inget bakande idag. Vaknade och hade sådan jäkla magkatarr så hade inte lust att göra någonting! Men jag köpte ju lite bullar idag så jag klara mig ;)

Inga kommentarer: