4 oktober 2010

Beslutsångest

Idag har jag njutit av ledigheten, så skönt! Låg alldeles för länge i sängen men det är OK, det är söndag och jag är ledig! Åkte med mamma & brorsan och handlade lite och sen hem och duschade! Sen kom Marcus på besök och det var trevligt :) Annars har det inte hänt någonting idag!

Gjorde lite nudlar för en stund sig, kände mig lite sugen på nåt! Nu vart jag faktiskt ganska så trött fast tror inte jag kommer somna för jag sov så länge idag men ska slå på lite Criminal minds och gosa ner mig i sängen :) låter som ett bra val.

Och annars då. Jag har seriöst beslutsångest om jag ska vara hemma och baka massa gott imorgon, kanelbullar tex (är ju faktiskt kanelbullensdag) och sen lite snickerskakor kanske? Var snurrig i kolan förut och köpte saker till snickerskakorna fast det var nougatkakor jag skulle baka, haha så har allting hemma till det utom blockchoklad! Eller om jag ska åka ner på stan och kolla in den nya gallerian Igor och bli fattig? Får nästan skämmas att jag inte varit in där än ;) svårt val. Och andra sidan är jag ledig både måndag & tisdag, så då kanske jag bakar imorgon och stan på tisdag? åhhh, jag sover på saken helt enkelt och hoppas jag vet imorgon vad jag ska göra ;) Natti!

Inga kommentarer: