15 oktober 2010

nintento wii

Igår mådde jag skit när jag vaknade. Ögonen sved och rann, halsmandlarna var svullna och ont i öronen. Låg hemma och bara tog det lugnt. Men sen hörde en kompis av sig så drog hem till honom och spelade nintendo wii med han och hans kompis. Och FYFAN vad roligt det var. Jag måste seriöst ha en sådan konsol. Var ute på nätet och tittade lite nyss, haha. Släpps ett rött nintendo wii den 29 oktober, ca 2000 internetpris. Hoppas jag får en helt okej lön, då kommer jag nog köpa en sån. Åh, vad roligt :D

Idag mår jag lite bättre i alla fall. Jobb står på schemat! 16-21 Ica sen till SkyBar och jobba till 02. Men det känns inte lika tungt idag, för imorgon är jag ledig! Och då ska det bara njutas! Jobbar på söndag på ica men det är 17-22 så det känns skitbra! :) Nu måste jag fixa nåt att äta sen åka till jobbet! ha en bra kväll!

Inga kommentarer: