19 oktober 2010

liiiiiiiiiite piggare!

Ni vet i Grey´s Anatomy, då dör ju Merediths pappas fru av hicka. Jag tror fan jag kommer dö av alla nysningar. Jag nyser ju konstant. Och är det inte när man nyser då hjärtat stannar?!

Jag har även fått besök utan hosta! Inte lika illa som jag brukar ha när jag blir sjuk men ska inte ropa hej förrens det är över. Fortsätter knapra alvedon, sinova och nässpray.

Jag får snart tokspel att bara ligga i sängen och se på tv. Så idag har jag faktiskt orkat bada och tvättat håret, Något Skönt! Så nu ska jag och brorsan åka och köpa kattmat, min lilla älskling måste ju också ha mat liksom! Och vi köper ju det hos veterinären och dom stänger kl 17. Efter det ska vi åka ner på stan snabbt för brorsan ska in på game och boka ett spel! Sen hämta mamma från jobbet!

Nej, nu kom brorsan och sa åt mig att vi skulle åka! :) see ya!

Inga kommentarer: