25 oktober 2010

Vid din sida

Vilken skön söndag det har varit! Jag kom inte upp ur sängen förrens nästan halv tre. Låg och drog mig från klockan tolv. Det var så jäkla skönt! Hade kunnat legat kvar där hela dagen om jag inte hade tvingat upp mig själv.

Domingo och hans två kids kom hit på fika och skulle hjälpa mig. Jag klarade aldrig fjärde bossen på super mario och blev galen. Dom där små kidsen som är 7 & 9 år klarade det på första försöket. Snacka om att jag känner mig sämst, slagen av små skitungar rent ut sagt! haha. Men nu kan jag spela vidare i alla fall! Så tack för hjälpen!

Ulrika kom förbi en stund och både hon och jag behövde ventilera oss en hel del.
När hon gick hem sen fastnade jag mitt i en film på trean, vid din sida. En sådan jättebra film och jag har sett den massa gånger förut. Jag har den till och med! Fattar inte varför man envisas med att se en film på tv som man har hemma?! för man klagar ju alltid på den där jäkla reklamen.

Nu ska jag ta alvedon, sinova och nässpray. Förkylningen vägrar ju ge sig, börjar tröttna nu efter att ha varit lika sjuk i nästan en vecka och den är inte alls bättre. Och måste vara så utvilad jag kan imorgon då jag ska jobba 10-20. Löningsdag! Varför säger min magkänsla mig att det kommer bli en jobbig dag!?

Så nu tänker jag gosa ner mig i min säng med mina nytvättade sängkläder, Skönt!

Inga kommentarer: