13 oktober 2010

Mjukisdress!

Idag mår jag bättre än sista i alla fall! Det är fortfarande lite ostabilt om man kan säga så men bättre är det i alla fall :)

Igår hade jag en bra dag. Åkte ner på stan för att försöka shoppa lite, men hittade ingenting direkt. Ett linne med snygg rygg fick följa med mig hem. Sen mötte jag upp min kära kusin Angelica och vi tog en lunch tillsammans! Det var riktigt trevligt! Man träffas ju tyvärr inte så himla ofta och nästa vecka åker hon förmodligen tillbaka till Italien för ett par månader.

När mamma slutade jobbet åkte vi ut en liten sväng till, åkte till Tati och tittade lite! Jag var på jakt efter en mjukisdress och jag hittade en också. 200:- för en mjukisdress, kan fan knappt bli bättre! Jätteskön är den också. Så nu vill jag bara komma hem från jobbet och slänga på mig den, haha! En snygg t-shirt fick följa med hem också.

Idag står det jobb på schemat. 14.45-21. Och jag har fått schemat resten av veckan också. Skönt att få jobba helg faktiskt. Har inte jobbat helg på ICA på ca 3 veckor. Bara fredagkvällar och det räknas inte som helg så. Och självklart har jag fått en tid på lördag på ICA, 16-21. När jag äntligen lyckats fått ledigt från skybar. Är så kluven. Vill både ha pengarna & timmarna men samtidigt vore det skönt att få vara ledig. Nåja, har någon dag till på mig att bestämma mig.

Nu ska jag fixa mig sen äta lite pannkaka innan det blir dags att åka till jobbet :) När jag kommer hem ska jag ta på mig min nya mjukisdress, haha och slänga mig i sängen och kanske få arslet i vagnen och börja kolla på desperate housewives? Vi får se! Mjukisdressen ska på i alla fall!

Inga kommentarer: