18 oktober 2010

sjuk sjukare sjukast

Jag blev sjuk igår och jag orkar inte vara sjuk längre! Det är så förbannat tråkigt! Man är rastlös som fan men man orkar inte göra någonting. Jag har legat och sovit hela dagen. Inte förrens kl 16 orkade jag slå på en film. Runt kl 17 gick jag upp ur sängen. Har bara sovit hela dagen typ.

Orkade ta mig till badrummet och lägga mig i ett bad. Efter åt jag lite mat som min mamma gjort åt mig. Det jobbiga är att man inte har någon aptit när man är sjuk! Sen har jag legat i soffan och kollat på tv.

Nu sitter jag här fast jag egentligen inte orkar men jag vill heller inte lägga mig i den där förbaskade sängen, jag har snart liggsår. Men det händer inte så mycket här så blir väl snart att lägga sig i sängen och slå på en film. Har varit feberfri hela dagen men nu tror jag minsann att den är påväg igen! ;( skit också!

Inga kommentarer: