14 oktober 2010

chip eller chips?

Idag stod det som sagt jobb på schemat! Har bytit ut kassasystemet nu så det var lite nya grejer och självklart idag var vi bara extrapersonal för alla andra var på möte och hade lite aktiviteter för sig. Men det gick ju finfint! Och om två veckor ska vi byta ut kortläsarna också, finally! Dom är så utslitna och om vi är som alla andra ICA så kommer vi också börja med chip, eller chips som alla äldre säger, haha!
Skulle egentligen bara jobba till 21 men Lisa ville hem till sina barn så jag jobbade till 22 istället så hon fick gå en timma tidigare! Och det var så kul och jobba idag för jag var verkligen på ett sådant humör!

Åkte hem med Jessica, drog förbi mc donalds och köpte mat. Stannade på en parkering och käkade, snackade skit och rökte lite sen drog vi hem för det var så sjukt kallt! När jag kom hem slängde jag mig i badet det första jag gjorde. Och nu sitter jag här och myser i min mjukisdress & fryser faktiskt lite forfarande.

Oj, fan va långt inlägg detta blev. Massa ovärt också, men vafan! Vill du inte läsa behöver du inte läsa ;) En sak bara, jag fick bort min tid på lördag också. Underbara Nathali tar min tid, tack tack tack! Leeeedig! Wihooo!

Inga kommentarer: