5 oktober 2010

finnjävel!

hej på er! :)

Idag vaknade jag upp på bra humör. Det är så himla härligt när man gör det! :) Duschade och åt lite när jag hade vaknat sen har jag städat. Jag har till och med diskat vilket jag hatar, men vad gör man inte för att det ska bli fint, och lika bra att vänja sig tills man flyttar hemifrån. Jag ska ha en diskmaskin dock, men kanske inte från första dagen liksom.

Nu ska jag strax dra iväg på möte på jobbet. Mötet börjar 14.30 och har ingen aning om hur länge det håller på. Efter mötet tänkte jag i alla fall ta en sväng på stan och kolla in den nya gallerian! Sen kommer kanske Marcus till Västerås också så då ska vi väl äta någonting och sen får vi se vad som hittas på! :)

Förresten, apropå något helt annat! Jag har fått en finne, jag som typ nästan aldrig får finnar. Nu har jag fått en i pannan (som tur har jag luggen för) men den gör så in åt helvete ont! Fan, hela pannan ömmar nästan och så fort jag kommmer åt den får jag nästan tårar i ögonen. Det är fan inte okej alltså! :( Tur i alla fall att den inte syns! Det är typ mitt största problem nu, haha stackrs mig!

Inga kommentarer: