19 oktober 2010

Ångest!

Jag hatar mig själv ibland, när det kommer till ångest. Fastän jag är sjuk och var tex helt slut idag av att bara vara ute i en timma. Chefen från Ica frågade om jag kunde jobba igår men behövde tacka nej för att jag är sjuk. Och får ett sms idag och frågar om jag kan jobba imorgon. Men jag känner mig inte tillräckligt frisk för att orka jobba och det är inte speciellt trevligt för kunderna att möta en hostanade, snorande och nysande kassörska liksom. Men ändå får jag sådan ångest för att jag inte kan jobba, fastän jag verkligen är sjuk! Det ska inte vara så men det är så jag fungerar!

Nu ska jag lägga mig och kolla på någonting och försöka få bort ångesten! Råkade somna en timma på mellan 21-22 så får se när jag somnar nu!

3 kommentarer:

Macke sa...

Förstår hur du känner, jag får tvär ångest av att sjukskriva mig! Känner mig så jävla usel O_o även fast man inte ska jobba när man är sjuk :O

Catrin Nilsson sa...

I know! jag hatar hur vi människor fungerar ibland! Tusen tack för hjälpen idag i alla fall! :)

Anna sa...

Heej!! Jo jag har använt den några gånger och lockarna blir skit snygga! Har en annan med men den får man korkskruvar av. Snyggt att traska runt som en docka =P Eller inte.. Bränna örat gör jag med vilken grej jag än använder. Har en såndär iCurl och den bränner satan ska jag tala om ;)
Får ta och ses nån dag tycker jag :)