1 november 2010

November

Då var det bara att välkomna November månad!

Jag är lite lätt irriterad idag men hoppas att det snart går över. För det första har jag sovit riktigt kasst inatt. Sov till 9 imorse sen vaknade jag varenda jävla timma efter det. Somnade inte förrens strax efter tre inatt för jag fastnade i en blogg. Och det som jag är irriterad över är att jag hade tänkt städa idag. Trött på mitt dammiga rum och småprylar överallt men nu måste jag in och jobba istället 14-19. Och när jag kommer hem så kommer jag inte direkt vilja städa, det ska göras på dagtid helt enkelt.

Löjlig grej att vara irriterad över. För hur kul är det att städa? men nu hade jag gett mig fan på att det skulle ske, men inte då. Så hoppas det släpper snart.

Nu ska jag värma lite köttfärsgratäng från igår och sen halv två drar jag mot jobbet!
Ha en bra dag! :)

Inga kommentarer: