30 oktober 2010

ett halvt dygn

Jag borde inte sitta här, jag borde sova!
Kom nyligen hem från en bra och störd arbetsdag. Gick bra på Ica och bra på Skyen tills efter stängning. Våran vakt hade nekat två stycken pga berusning. Och då gick dom ner till repan och klagade. Dom vägrade ge sig och efter många om och men så skulle dom göra en polisanmälan, mot rasism. Vakten och hon i repan var tydligen rasister. Ordningsvakter kallades dit och ah, det var ett riktigt stohej. Och sen fick dom tydligen ringa polisen pga olaga intrång. Ni fattar säkert ingenting, men svårt att förklara här. haha men helt stört var det i alla fall.

Nu måste jag verkligen sova så jag orkar med ett till 12timmarspass imorgon. Samma tider imorrn 14-21 Ica 21-02 Skyen. Och på söndag är jag ledig som det ser ut nu och fyfan vad jag ska njuta då! Ska fixa hem min kamera från syrran och det är det enda, sen ska jag bara vara. Det har varit en alldeles för lång vecka!

Btw, Lisa Ljungberg är så jäkla bra! (en pianist vi har på skyen) lovar att ni kommer få höra mer av henne! Jag köpte hennes skiva idag som jag nu sitter och lyssnar på!

God natt på er!

Inga kommentarer: