26 oktober 2010

hallå på er!

Nyligen hemkommen från jobbet. Tycker egentligen inte om att stänga för jag blir så jäkla nojig. Och idag när jag stängde var det fler saker som skulle göras, ny saker som man behöver vara nojig för. Men jag tror det gick bra!

Jobbade igår ett tiotimmarspass, idag jobbade jag 16-22 och imorrn 14-20! Blev glad när Jenny sa att jag var prioriterad nu för att jag var sjuk förra veckan! Det gillas mycket! Men vet inget mer just nu för veckan som är men det kommer, kan nog räkna med fredagen, var längesen jag inte jobbade en fredag men det visar sig. Tar alla tider jag kan få! :)

Så ja, det händer inte så mycket annat i mitt liv just nu. Så fort jag har en dag ledigt måste jag åka ner på stan till min frisör och klippa min lugg, den är lååång! Så hoppas på att få ledigt på torsdag kanske, så jag hinner fixat! :)

Inga kommentarer: