23 oktober 2010

Super Mario!

Skit också! Har börjat få ont i mina bihålor igen. Hade ont som fan i dom två första dagarna på förkylningen och sen försvann det. Och jag har varit förkyld nu i en vecka och användt nässpray & sinova hur mycket som helst. Men så kom det tillbaka igår. Jag orkar seriöst inte bli mer sjuk och jag orkar absolut inte med bihåleinflammation!!!

Idag när jag sovit ut åkte mamma, jag & brorsan ut på Hälla en liten stund. Jag gjorde ett riktigt superkap! Köpte en tunika för 99:- och en till för bara 49:- kan ju nästan i bli bättre va?! Sen köpte jag mig ett par vantar för jag har bara ett par slitna vantar som inte ens fyller sin fuktion typ.

Och ikväll har vi varit bortbjudna till min morbror & hans kvinna. Blev bjudna på massa olika pajer, så jäkla gott det var! Sen fick vi en jättegod efterrätt som var helt perfekt! :) Hela kvällen har varit riktigt trevlig.

Nu däremot har jag skittråkigt! Inte en rolig kotte på msn eller facebook. Och vad av det jag ser på FB så är alla ute på krogen. Så jag får sitta här för mig själv helt enkelt. Dampa lite över mitt Super Mario som jag inte klarar fjärde bossen på så jag kommer inte vidare, det gör mig galen!

1 kommentar:

Macke sa...

Jag var inte på krogen :D Jag somnade 21:30 O_o