11 oktober 2010

Upp & Ner

Just nu känns allting upp och ner. Känns som att uppförsbacken aldrig tar slut, den blir bara längre och längre och jag har knappt börjat gå. Känns som jag verkligen nått botten och det bara byggs på mer skit. Och jag har ingenting roligt att se fram emot just nu. Man gör det man måste göra, men för vad?! Vad får man tillbaka? ingenting.

Jag gör bara det jag måste sen ligger jag bara hemma och gör nästan ingenting. Tänker att jag ska göra saker men tappar motivationen till det på 0.2 sekunder.

Nu ska jag dra till jobbet 16.30-19.30, skönt med tre timmar bara för egentligen känner jag att jag inte orkar med jobbet. Vill bara dra täcket över huvudet och försvinna, vakna upp och allting är bra!

Detta blev en riktigt surt inlägg. Men det är så här jag känner och orkar inte sätta upp en jävla fasad. Det gör saken bara värre..

1 kommentar:

Mathilda sa...

Du måste ge upp det på Skyen nu alltså. Då kan du iaf planera för lite biobesök, bowling, middag eller vad som helst på kvällarna. Då finns det åtminstone nåt lite roligt att se fram emot under veckorna. <3