16 september 2010

Shopping

Hjälp, jag har inget hår kvar!
Okej, riktigt så farligt är det inte men det känns så himla kort! Hon tog lite för mycket men jag tror ändå att jag kommer börja tycka om det snart. När jag vant mig vid det och fått fixat det själv från början!

Åkte ut på Hälla efter jag varit och klippt mig. Köpte en svart topp som får funka på begravningen, ett halsband och två armband, det får bli bra! Provade allting när jag kom hem och ja, det får funka helt enkelt! :) Sen köpte jag ett par supersnygga skor också! Mamma klagade inte faktiskt. Det var höstskor och det har jag faktiskt inga av, tro det eller ej. Och har jag bara en varm socka i så kan jag ha dom på vintern också! :)

Ikväll kom Mathilda över en stund också! Vi kollade på Idol och Kniven mot strupen och slängde ihop den godaste kladdkakan jag ätit på stört länge! Hon gick precis hem och jag ska ta och kolla på Cold case nu och sen försöka sova.

Imorgon ska jag fixa naglarna 13.30 sen jobba på ica 17-21 och därefter Skyen direkt till stänging. Ja, nu är det helg igen! Ledig på lördag ikväll, då blir det party!

1 kommentar:

Macke sa...

Kladdkaka :O