6 september 2010

Lyckad kväll!

Man har haft en lyckad kväll/natt om man kommer hem klockan fem en måndagmorgon! Hade det riktigt trevligt och roligt! På bellman vart det trerätters. Toastskagen till förrätt, pepperstekt oxfilé till varmrätt och bellmans marängdröm till efterrätt. Allting var supergott! Och jäkla vad mätt jag blev! Efter att ha suttit där några timmar och haft supertrevligt så drog vi vidare mot pluto! Där var det också roligt! :) Dock var det roligare på bellman men helt kvällen var väldigt lyckat! Resturangfolk, det är dom man ska ut med om man vill ha en lyckad utgång ;)

Gick som sagt och la mig kl 5 imorse när jag kom hem och sovit ganska dåligt, vaknade hela jävla tiden. Har varit helt slut hela dagen, huvudvärk och sjukt jävla seg. Finns ett ord för det, Bakfylla! Så har varit och handlat lite gottis som jag ska gosa ner mig i soffan med. Nu saknas det bara en jättebra film!

Jag är på konstigt humör idag också. Allmänt tjurig. Är hungrig och sugen på allt samtidigt som jag inte vill ha någonting :( Bläää! och jag blir inte direkt på bättre humör när min dator är jävligt seg och inte vill samarbeta för fem öre. Har försökt föra över dom få bilderna jag tog igår men näe, datorn bara dummar sig!

Inga kommentarer: