27 september 2010

Home sweet home?!

Hemma i Västerås igen! Det tog verkligen emot att åka hem idag men vad gör man?
Det som är jobbigt att vara hemma är som jag nämnde förut att nu är det tillbaka till att börja jobba 24/7 igen. Har fått tre tider på ica denna vecka vad jag vet nu, tisdag, onsdag & torsdag. Sen har jag ju garanterat SkyBar i helgen! Just nu känns det bara kul att arbeta men jag vet hur jag kommer känna om ett par dagar.
Jag och mamma har haft ett litet samtal ikväll och hon stöttar mig i vad jag än bestämmer mig för att göra! Det känns alltid bra. Och jag vet att jag har fler kompisar som gör det också!

Nu ska jag gå och ta en cigg sen lägga mig i min säng, som jag faktiskt saknat! Kolla tv en stund sen sova, är rätt sliten idag! Ska som sagt upp och jobba imorgon 13-21. Jag får ju sovmorgon men det känner jag att jag behöver, så den tiden kunde inte passa mig bättre :)

Inga kommentarer: