30 september 2010

good feelings!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh! Jag blir fan snart galen! Jag måste tillbaka till Skåne, så är det bara! Ska göra allt i världen för att få ett par dagar, gärna hela v44 ledig. Då har syrran min lov, skulle vara guld om jag kunde följa med henne då! Har suttit och kollat igenom bilderna från helgen och även laddad upp några på Facebook. Och nu sitter jag och lyssnar lite tyst på "skåne Party"-playlist vi gjorde där nere. Vet inte vad det är med mig men när jag såg att det var fyra dagar sen jag lade till låtarna rös jag i hela kroppen. För fyra fjuttiga dagar sen var jag där och hade det så jäkla underbart! Kan man vara kär i en stad? för jag tror fan jag är det!

Nåja, tillbaka till verkligheten. Kom ju hem i måndags och började jobba på en gång igår. Jobbat 13-21 både idag & igår och det har verkligen varit kul att jobba dessa två dagar. Har fått stått ganska mycket i kiosken också, så börjar bli mer och mer säker på det, kanske därför det är så kul och jag verkligen känner det med hela kroppen hur glad jag är! :) Hoppas på en lika bra dag imorgon. Jobbar 17-21 och innan det ska jag vara hundvakt åt lilla Wilmizen!

Nu har jag beslutsångest om jag ska kolla på kvällens Idol på webben eller om jag ska sova. Borde välja det sistnämda! Men och andra sidan kan jag sova hur länge jag vill imorgon?! Svårt val!

Inga kommentarer: