16 september 2010

Idol!

Hade en jättetrevlig kväll igår. Blev Gin rummy med Mathilda och Petra! Och jag vann faktiskt inte, Petra vann! :) Sen satt jag och mathilda och kollade lite på johan glans och sen sökte vi på excellence och supernatural! Det var lite stört för fick ett sms av mathilda att en av tjejerna i supernatural var tydligen med i Idol ikväll!

Idag har jag först haft möte med min chef vilket gick bra! Och sen jobbade jag till 21 efter det. Nu har jag precis badat och ligger i sängen med datorn här i knät! Ska kolla på Idol från ikväll och om jag orkar även från i fredags!

Som det ser ut nu är jag ledig imorgon men man ska aldrig ta ut något i förskott från det där jobbet, det är en sak jag har lärt mig ;) Men om jag är ledig funderar jag på en sväng på stan eller så ska jag baka något gott! Många på facebook som har bakat massa så då blev jag också sugen på det! ;)

Inga kommentarer: