23 september 2010

Mot Skåne!

Snurrigt värre, ungefär! Känns som att hela veckan har varit snurrig men nu så!

Har precis kommit ut ur duschen och börjat fixa mig lite. Direkt när jag är klar med det måste jag sätta igång med packningen, jag har inte ens börjat och vid 12.30 åker vi hemifrån. Ska först till Ica Maxi och köpa en limpa cigg, duschtvål och nässpray, haha! Sen hämta syrran från skolan vid 13, sen får hon hem och hämta sina väskor sen åker vi! Ska bli skönt att äntligen få komma iväg, det har ju inte varit det lättaste att försöka göra alla nöjda med nu så.

Vi får se när jag uppdaterar nästa gång. Ikväll vill jag bara mysa med familjen och imorgon är det begravning. Näe, återgå till att fixa mig och sen packningen vare ja!
Ha det bra! Finns på telefonen om ni vill nåt, har ju en 6 timmars bilresa framför mig, woho!

Inga kommentarer: