16 september 2010

klipp klipp

Jorå, jag blev ledig idag! :)

Nu ska jag strax dra till frisören, känner att jag behöver klippa bort lite av allt mitt hår. Fast feg som jag är kommer det bara bli ett par centimeter! och luggen såklart, ingen större skillnad med andra ord! Funderar på att köpa en hårfärg sen och färga hemma själv! känner att jag vill ha en liten förändring! :) Och imorgon ska jag göra mina naglar, wiiho! Det kommer bli så snyggt, även om jag har lite beslutsångest över hur jag ska ha dom!

Efter jag har klippt mig är jag sugen på att åka ut till Hälla. Måste hitta något jag kan ha på begravningen och sen vill jag se om jag hittar nåt tills på lördag men begravningen är viktigast! Ska det vara så svårt? Hitta något som inte är för fint men inte för enkelt heller! Gärna benvitt eller svart!

Nej nu ska jag klä på mig sen måste jag kila!

Inga kommentarer: