20 september 2010

Magont!

Åh, gjorde en dum grej på jobbet som bara inte ska hända egentligen men nu har det hänt. Fan, hade så ont i magen när jag stängde idag. Har dock får tag i chefen och pratat med henne och hon var inte sur på mig i alla fall, det var ju det jag var orolig för. Jag tappade bort en grej som man inte alls ska tappa bort! Men har som sagt pratat med henne nu och allt känns bättre. Hon sa mest "det är sånt som händer" puuuh.

Nu jobbar jag bara tisdag och onsdag denna vecka sen på torsdag åker jag till pappa!

Jag får bara en större och större klump i magen och vill bara gråta allt oftare ju närmare fredag vi kommer. Nu har det verkligen slagit mig att du, älskade farfar verkligen har somnat in. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, känner mig helt tom. Jag önskar bara att du var här farfar. Jag vill bara krama om dig och allting är bra! Vi ses på fredag, för ett sista farväl! Jag saknar dig så det gör ont och jag kommer alltid att älska dig!


Älskade farfar och pappa! <3

Inga kommentarer: