2 september 2010

Klirr i plånkan!

Jag har ont i min ben idag! Fick stå så jäkla konstigt igår när jag inventera så idag känns det, precis ovanför knäskålarna! Hoppas det har gått över tills imorgon då blir det gym!

Idag har jag en riktigt slö och mysig dag för mig själv. Ska strax hämta mamma från jobbet och sen kirra lite mat, frågan är vad det blir, någon som har nå tips? :) Ska även hyra film, är sugen på någon jättebra och spännande. Tips där också?! :)

Har en ganska så jobbig med fin arbetshelg framför mig, det gillas!
Fredag 17-21 på Ica, därefter ner till skybar och jobba till ca 02.
Lördag 10 - 21 på Ica! det är penga det!!! Hoppas emma kan ta tiden på skyen!
Söndag 15 - 22 på Ica! Jag gillart starkt! :) Passa på att ta alla tider jag bara kan!

1 kommentar:

Macke sa...

pengAAAAAAAr!