11 september 2010

nighty!

trött tjej? JA! Äntligen är jag hemma efter en 12 timmars arbetsdag! Varenda jävel har varit och handlar idag tror jag. Det var fullt upp från att jag kom till jobbet kl 14 och tills jag gick därifrån kl 20. Då var det bara försöka tagga till och orka med 5 timmar till på det andra jobbet! Det gick bra, var ganska mycket att göra där ett tag men sen vid 23-23.30 vart det aplugnt. Sjukt tråkigt vart det. Speciellt när man är trött och bara vill hem, så sitter det några få där som har det så trevligt!

Nu ska jag alldeles strax lägga mig. Fan vad min säng lockar just nu vill jag säga. Imorgon är det Ica Ettans familjedag. Ska dit en liten snabbis om jag orkar! Ska försöka i alla fall, är ju med och tävlar om att vinna en matkasse, höhö! Sen blir det jobb på ica 17-21 och sen skyen till 02 dirket efter det.

Jag har bara jobbat torsdag, fredag och så imorgon men dubbelt både fredag och lördag men känner att jag verkligen vill vara ledig på söndag. Tar mer på krafterna att jobba dubbelt än vad man tror. Fast får jag en tid på söndag på ica vill jag heller inte säga nej då det är dubbelt betalt! Svårt val. Går och lägger mig istället!

Inga kommentarer: