2 februari 2011

Update!

Okej, nu är det dags för en uppdate och jag varnar redan från början att det kan bli ett långt inlägg!

Torsdag: Jag var superseg hela dagen men efter en dusch piggnade jag till och började tagga till inför personalfesten på kvällen. Vi var några tjejer/kvinnor från kassan som träffades hemma hos Mona innan och drack lite och åt jättegoda kex och lite frukt. Vi skulle vara på det andra stället kl 19. Bara det att ingen riktigt visste vart vi skulle va. Det visade sig iaf att det var på ABB Arena. Det bjöds på champange och massa kött av olika dess slag. Massa BBQ var det iaf. Var lite underhållning under kvällen i form av en ståuppkomiker och sen var Tomas Törnholm där och höll i en musikquiz och sjöng under kvällen. Det var en riktigt trevlig kväll. Även om det inte blev jättemycket party för det var ju jobb dagen efter.

Fredag: Först stod det jobb på schemat några timmar. Kom hem och var supertrött. Kollade handbollen och somnade i andra halvleken för jag visste att vi skulle förlora. Sov ca 15 och då vart jag taggad till att gå ut. Åkte ner till Bill och Bob och träffade Anders och hans vänner. När dom drog vidare kom Karro och Eve och vi hade en trevlig kväll med alkohol och massa prat :)

Lördag: Då skulle vi (familjen) åka till min kusin Jimmy i Enköping för han har fyllt år. Det bjuds på jättegod tårta och det var roligt att både träffa Jimmy och hans barn, var så längesen. På kvällen kom Karro över till mig, vi käkade godis och kollade på "I rymden finns inga känslor" Det var en riktigt bra film, rekomenderas till er som inte sett den.

Ja, det var väl det mest intressanta jag hade at dela med mig av. Nu sitter jag och ska göra ett till försök att få över musik i telefonen. Hur svårt ska det kunna vara liksom?! Har fått lite råd och tips nu, funkar det inte slänger jag ut fanskapet genom fönstret! haha. Jag kan återkomma med svar på det sen ;)

Inga kommentarer: