20 februari 2011

R to the ubrik!

Det känns inte som att jag inte gör någonting annat än att jobba. Egentligen är det väl inte så himla farligt. Veckan som varit var jag ledig tisdag och idag. Mellan tisdagen och idag har det varit intensiva och långa dagar på jobbet. Imorgon ska jag jobba igen 9-18, ett till långt pass. Och så har vi grisveckan (extrapris på griskött) vilket beyder att det kommer vara mycket folk, mer än vanligt! När man bara är ledig en dag såhär då och då, då känner man inte riktigt av att man är ledig. Tycker jag i alla fall. För som idag, sov alldeles för länge (men det vill man ju kunna göra när man är ledig) och sen ska jag upp runt sjutiden imorrn. Kommer vara något trött men bara bita i. Är ledig på tisdag, fredag & lördag.

På tisdag ska jag vara hundvakt. Då fyller även min kära mamma år så ska laga en god trerättersmiddag hade jag tänkt! Måste ju utnyttja min lediga dag på något sätt. Sen på onsdag kväll kommer mina kusinbarn hit. Jag har ju nästan alltid jobbat när dom har kommit hit förut så nu sa jag faktiskt att jag ville vara ledig fredag & lördag!
Ska bli mysigt! Jag hoppas bara att Melinda kommer också. Vill ha lite tjejmys med henne :)

Nej nu måste jag lägga mig i sängen. Ska kolla på något. Kan inte tvinga mig att somna, det kommer aldrig att gå!

Inga kommentarer: