22 januari 2011

Halka och Utgång!

Jag är öm i hela kroppen. Undrade vafan jag hade gjort. Sen kom jag kom att jag halkade på min rast igår på jobbet. Var fan snorhalt precis nedanför lastkajen. Känns som jag har ett stort fett blåmärke på ena skinkan men är bara öm, lite lagom drygt att sitta ner faktiskt. Öm i armen och lite stel i nacke och axlar. Ja, det var en rejäl vurpa jag gjorde, fyfan! Första vurpan på flera år dock så ska väl inte klaga.

Igår efter jobbet hade jag tänkt att ta en lugn hemmakväll. Köpte med mig en lagom stor godispåse som jag tyckte jag förtjänade efter gårdagen men all spänning och min vurpa! Karro kom över en stund vid 22 tiden och vi satt och snacka massa skit. Sen bestämde vi oss från ingenstans att vi skulle dra ut. Beställde taxi och var på bill och bob vid kl tolv.

Det vart en riktigt härlig kväll. Först satt vi och sa att man fan träffar aldrig några man känner ute längre. Men sen dök det ena kända ansiktet upp efter det andra. Och så bekanta jag mig även lite med karros kompisar som slutade i en jäkligt trevlig kväll! Avslutades med en macka från Subway som inte är Subway längre. Och tillslut körde snälla Anders hem oss!

Nu ska jag tagga till lite för att åka och jobba några timmar 17-21. Är inte alls sugen på det idag. Hade gärna haft en hel slappardag i sängen men that´s life. Jobb imorgon också några timmar. Men nästa helg hoppas jag på att få vara ledig :)

Inga kommentarer: